Przejdź do głównej zawartości

Blondie z babeczkami z masłem orzechowym







Mój rodzony syn połknął je zupełnie sam! Calusieńkie, nie dając szansy reszcie na spróbowanie. Ale nie dziwi mnie to zupełnie, bo takiego miłośnika masła orzechowego jak on to chyba jeszcze świat nie widział. Tak więc jemu właśnie dedykuję to ciasto z okazji zbliżającej się 18-tki :)



Składniki:
1/2 szklanki masła
1/2 szklanki masła orzechowego
2 łyżki mleka
1 1/2 szklanki mąki
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki soli
2 jajka
1 szklanka cukru brązowego
1/2 łyżeczki pasty waniliowej
12 babeczek z masłem orzechowym 
( ja użyłam takich firmy Reese's)

Piekarnik nagrzewamy do 175 st. C. Kwadratową brytfankę wyścielamy papierem do pieczenia. Rozpuszczamy masło na małym ogniu, dodajemy masło orzechowe i mleko i mieszamy do połączenia składników. Odstawiamy do ostygnięcia. W miseczce mieszamy razem mąkę, sól oraz proszek do pieczenia.W osobnej misce miksujemy razem jajka, cukier oraz pastę waniliową. Połączyć z mieszanką orzechową oraz na końcu z mąką. Zamieszać szpatułką wszystko razem nie miksując. Przelać ciasto do brytfanki i wkładać w odstępach babeczki z masłem orzechowym. Piec około 20 minut aż ciasto będzie z wierzchu lekko przyrumienione.









Hmmm i jak mam tu coś napisać od siebie skoro nie dane było mi spróbować. Następnym razem MDF od razu odłóż mi kawałek nim się rodzina zorientuje :)















Komentarze

Unknown pisze…
Kocham takie niskie ciasta ala bary. A to, z masłem orzechowym musi być przepyszne. :)
https://jaglusia.wordpress.com/