Przejdź do głównej zawartości

Kokosanki


Musiałam je zrobić, po prostu musiałam... A ponieważ po Paryż Breast została cała góra białek, to i pretekst się znalazł. Obie z MDF uznałyśmy, że jak dla nas są zbyt słodkie i następnym razem zredukujemy ilość cukru. Tak czy siak prezentują się pięknie, a ślad po nich szybko zaginął...



Składniki:
10 dkg białka
20 dkg wiórek kokosowych
20 dkg cukru

Wszystkie składniki umieszczamy w garnku. Podgrzewamy w temperaturze ok. 50 stopni, cały czas mieszając, aby masa się nie przypaliła. Wykładamy łyżką porcje ciastek na blaszkę i pieczemy do zrumieniania ok. 15 minut piekarniku nagrzanym do 160 stopni.






 

Ok. to ja wam teraz zdradzę dlaczego tak szybko zniknęły... Bo byłam z cała moją rodziną w gościach u koleżanki! Szkoda, że Paryż-Brest na nas nie poczekał, słyszałam że był doskonały...

Komentarze