Przejdź do głównej zawartości

Sałatka na kanapce






Może nazwa nie brzmi zbyt dumnie ale jak spojrzycie na zdjęcia gwarantuję ślinka napłynie…
Pomysł tego cuda wziął się tak naprawdę z niechęci do kanapek. Tak, właśnie to miałam na myśli. Nie przepadam za kanapkami na śniadanie, na drugie śniadanie ani na kolację. No chyba że wyglądają i smakują tak jak te tutaj...



Aby zbudować taką wieżę, trzeba użyć specjalnych kuchennych foremek. Tym razem do przygotowania użyłam ciemnego pumpernikla i kilku składników pokrojonych w drobną kosteczkę, albo startych na tarce.

Składniki:
Kilka kromek pumpernikla
puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym 
mała puszka kukurydzy
15 dkg żółtego sera
4 ugotowane jajka
papryka czerwona
kilka rzodkiewek
15 dkg ulubionej szynki
pęczek szczypiorku
majonez


Z tych składników przygotowałam dwa rodzaje kanapek: 

pumpernikiel
majonez
jajka
szczypiorek
majonez
tuńczyk
kukurydza
majonez
ser żółty 
szczypiorek

oraz

pumpernikiel
majonez
szynka
papryka
jajka
majonez 
ser żółty
rzodkiewka


Naprawdę warto je zrobić: wyśmienicie smakują, jeszcze lepiej się prezentują. Są zatem idealnym składnikiem każdego przyjęcia, niezależnie od okazji.



Zdjęcia wykonane przez Anię Szot ze studia 
www.foto-nostalgia.pl
Dziękujemy i polecamy :)



No takie kanapeczki MDF, to przebijają wszystko inne. A prezentują się przy tym tak  pięknie i wyjątkowo, że można pochłaniać je wzrokiem. Ja osobiście jestem wielbicielką wersji tuńczykowej. No to kiedy powtóreczka?




W poniedziałek kochana! Po co dłużej czekać..

Komentarze