Przejdź do głównej zawartości

Sałatka brokułowa



Ta sałatka to nasz kolejny śniadaniowy hit! I już prawie jestem pewna co pod zdjęciami dopisze MDF :) Niezwykle prosta w przygotowaniu, najlepsza do podania na szybko, bez zbędnych minut spędzonych w kuchni. Goście ją uwielbiają, a jak już pisałam wcześniej najbardziej MY :)




Składniki dla 4 osób:

1 brokuł
1/2 serka typu greckiego lub fety
garść płatków migdałowych
2 ząbki czosnku
mały kubek jogurtu naturalnego
4 łyżki majonezu
sól, pieprz


Brokuł podzielić na różyczki, ugotować w lekko osolonym wrzątku (niezbyt długo aby nie stracił koloru). Delikatnie wyjąć z wody i wystudzić. Ser pokroić w kostkę. Płatki migdałowe podprażyć na suchej patelni. Sos: jogurt wymieszać z majonezem, wycisnąć do niego czosnek, doprawić solą i pieprzem. Na talerzu / salaterce ułożyć brokuły i serek, polać obficie sosem i posypać płatkami migdałów. Żeby być szczerą, muszę tu dopisać, że na drugie śniadanie w pracy pochłaniamy z MDF porcję dla czterech osób! Smacznego!







Boję się, ale napiszę. Co mi tam! To z pewnością mój numer 1!  Uwielbiam połączenie brokuła z sosem czosnkowym i chrupiącymi migdałami i takie śniadanko mogłabym jeść codziennie. No może co drugi dzień, żebym tez innych pyszności mojego MDF-a skosztowała.

Komentarze